Drukuj
Odsłony: 22372

Zoom dla studentów

Żeby założyć konto studenckie Zoom należy otworzyć stronę internetową https://zoom.us. Na tej stronie w górnym prawym rogu się znajduje pomarańczowy przycisk „SIGN UP, IT’S FREE”. Należy go nacisnąć.

Na kolejnym kroku wymagane jest podanie daty urodzenia. Jest to potrzebne, żeby sprawdzić, czy rejestrująca osoba ma prawo korzystać z serwisu. Data urodzenia nie zostaje w jakikolwiek sposób zapisywana

Dalej pojawi się formularz, w którym należy wpisać uczelniany adres mailowy i wcisnąć "Sign Up". Najczęściej ten adres ma następujący wygląd: s(numer albumu)@student.uek.krakow.pl. Np.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na kolejnym kroku pojawi się pytanie, czy chce użytkownik otrzymywać maile marketingowe. Tu można albo wyrazić zgodę, albo wcisnąć „Set preferences” i wyłączyć mailing marketingowy.

Pojawi się komunikat z informacją, że został wysłany mail weryfikacyjny na podany adres.

Do skrzynki pocztowej trafi list z adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z prośbą o aktywację konta. Należy wcisnąć przycisk "Activate Account"

Na pytanie "Are you signing up on behalf of a school?" Należy podać odpowiedź "No".

 

 

Dalej pojawi się formularz, gdzie należy podać swoje imię, nazwisko oraz hasło. Ważne: proszę sprawdzić imię i nazwisko: musą być podane te same dane, które są w uczelnianych serwisach (ze względu na sprawdzanie obecności).

Na kolejnym kroku będzie zaproponowane zaproszenie innych użytkowników. Ten krok można opuścić (Przycisk "Skip this step").

Na kolejnym kroku pojawi się możliwość uruchamienia testowego spotkania na Zoom. Nie jest to konieczne dla zakładania konta (Przycisk "Go to my account").

W górnej częsci strony pojawi się komunikat, który sygnalizuje, że to konto nie ma ograniczeń długości spotkan:

Konto Zoom zostało założone.